ponedjeljak, 2. kolovoza 2010.

Radovi proljetnog swapa

Prije 5 mjeseci moja prijateljica i kreativna bloggerica linda organizirala je proljetni swap. Sudjelovala sam na proljetnom swapu na Cif-u i odmah po otvaranju swapa znala sam da ću radit tacnu sa motivom ruže a još nisam imala ni svoju swap partnericu. I swap je bio pogođen! Melita,mlada mama i cvjećarka po zanimanju voli rozu boju a omiljeni cvijet joj je ruža. Čim ga je dobila toliko mi se zahvaljiva i govorila koliko je oduševljena mojim radovima. Narukvicu je malena sebi uzela a mami su ostale nausnice i tacna :)


naušnice




iiiii meni najdraži dio swapa tacna


sam rad je dosta bogat pa sam odustala od stavljanja bilo kakvog okvira jer mi ni jedan nije odgovarao,ovako mi je ipak ljepše,bar meni :)

4 komentara:

  1. Draga Tina tacna je super ispala,takvu istu sam i ja napravila prije nekog vremena samo na drugačiji način.
    Bravoo!
    Pusa i hvala na uvijek lijepim komentarima koje ostavljaš na blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hola preciosa esa bandeja es muy romantica me encantan las flores, tus trabajos son muy creativos y lindos tienes un gran don, te envio un abrazote desde colombia.

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijepo! tacna mi je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. zondra,tanema hvala vam od srca na posjeti i komentarima,pravi ste mi poticaj za dalje!

    garcia thank you for visit me and leave a comment on my blog. i'm glad that you love my work.

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment