petak, 14. siječnja 2011.

Moja inspiracija

Jučer sam posjetila lindolinin blog i sa oduševljenjem pročitala njen post o tome gdje nalazi inspiraciju pa sam se Isidori i Lindi odlučila pridružiti i ja.

Koliko je internet "velik" i što se sve na njemu može naći,vidjeti i naučiti to nisam znala sve dok krajem 2007 nisam dobila internet i zaplovila u internetske vode. Tad sam naišla na forum kao što je Radionica Snova i njima slični,a tu mi se otvorio jedan sasvim novi svijet! Tad sam sa intereneta počela skidati razne albume sa picase najviše o nakitu. Sve šta imam većinom je vezano za beading,ali ima i onih jednostavnih. Imam i video tutorijale,ali ja i tutorijali neidemo zajedno. Mogu ih čitat i gledat,i dok ih pratim u tom trenu izgleda jednostavno i lako,što uopće nije. I dok ja napravim jedan red peyota Karla Kam u međuvremenu napravi još 4,video završi i onda ga ponovo moram puštat ispočetka. I tako u krug.... Zato ja više volim kućne radionice gdje imam priliku vidjet i pitat sve sta me zanima i tako učit. Tako mi je mnogo jednostavnije i lakše.

A poslje su moje drage prijateljice Linda,Kaća,Izzy,Mare i ostale otvorile svoje blogove..... E to je zamene opet bilo nešto novo,uzbudljivo,ajme veselja! Toliko tutorijala,ideja,....

Ali,da se vratim na početak naslova ovog posta. Gdje nalazim inspiraciju? Uglavnom na domaćim i stranim blogovima a većina ideja dođe sama od sebe.

Kod mene se obično upali ona mala,famozna,okrugla i sjajna žaruljica i ideja je već tu,samo je treba realizirat. Dovoljno je da se 2-3 boje perlica pomješaju a ja već imam ideju šta da radim. Kod decoupaga je slično,ponekad je dovoljno uzet motiv u ruku,ali nije svaki put tako...

Jednom mi se preko vikenda pokvario modem,a ja sam bila van sebe jer nisam znala šta ću. Tek sam dobila internet a sad ga nema :(
Odjednom sam počela škrabat kemijskom po papiru,crtat nakit,pa sa strane upute od kojeg materjala i kako,koje boje i sl. Inaće ne crtam niti imam kakve teke,mape,fascikle... Uglavnom sve stoji pohranjeno u mojoj glavici,pa kad mogu radim ko luda dok još imam viziju i ideju,dok još nije pobjegla :)

Dali postoje neki projekti koje bi voljela napravit? Naravno da postoje,npr.ružice,srca kao što ih radi Mare,torta od pelena,projekta je puno al sad trenutno nisam u mogućnosti da svoje projekte ostvarim.

Ja nisam pripremila nikakve slike,niti stavila linkove koji bi vodili na neke moje ideje i zamisli,ali kako svi plovimo istim kreativnim vodama,znat ćete koje zamisli imam.

Toliko od mene za sada. Do sljedećeg posta,
xoxo,Tina

Broj komentara: 9:

  1. Hehehe, super mi je ova ideja i baš mi je zanimljivo čitati postove što koju inspirira...:D Bravo curke! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi je žao , sad sam tek vidjela nagradu koju si mi proslijedila. Puno ti hvala jer svaka me ta nagrada obraduje. Ne stignem se uključivati dalje u nagrađivanje jer ja sam jako malo na internetu. Nakon posla i tečajeva, ja se volim zatvoriti u svoju radnu sobu i tamo crtati, tako da sam na internetu najmanje što mogu. Pokušavam vas sve pratiti koliko stignem. Što se tiče inspiracija, ja sam sigurna da u tvojoj glavi čeka hrpa ideja, samo traže pravo vrijeme. Šteta što si ne zapisuješ ideje. Koliko god se mi trudile, neke stvari zaboravimo, a to je šteta. Ja nemam posebnu bilježnicu ( to mi je previše uredno ), nego kako mi koja ideja padne, zapišem ju na papirić i nabodem papirić na plutanu ploču. Vjeruj, uvijek je 30 do 50 papirića na njoj. Ali kad uđem u sobu, nešto bih radila, a ne znam što, pregledam svoje papiriće. Ponekad se iznenadim koje sam dobre ideje imala i sva sreća pa sam ih zapisala. Budi kreativna i dalje. Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svatko ima svoju inspiraciju,
    ali se svaka na kraju ipak svede na isto.
    Hehe baš je lijepo što jedni druge inspiriramo i dajemo si vjetar u leđa,
    ja sam također postala "ovisna" o svakodnevnom obilasku dragih mi bloggerica:)
    PUSA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sa zanimanjem sam pročitala ovaj post.I stvarno je super kao što Lilly kaže čitati koga i kako što inspirira!

    OdgovoriIzbriši
  5. Priznam da redovno čitam i pratim vaše blogove, radove i tutoriale koje isprobavam. Ne "ispadne" mi uvijek onako kako vi pokazujete na slici, ali valjda su to "čari" ruke. Samo naprijed, stiže proljeće a s njim i nove ideje i inspiracije. Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo je kad te netko ili nešto inspirira, to je pozitivno jer možeš puno naučiti.
    Super si sve napisala.
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo, lepo! :)
    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam drage moje na komentarima jer me posjete na vase blogove uvjek nadahnu i daju novu inspiraciju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Inspiracije nam osvježavaju dan i čine život punijim i sadržajnijim, s veseljem čitam i posjećujem vas, i s veseljem postavljam fotke ili tutoriale, ili linkove gdje što pronađem ili kreiram.Pozdrav.Loredana

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment