ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

ogrlica srce

Podrav drage moje kreativke! Znam da je prošlo jako puno vremena od povratka i novog posta. Razlog zbog kojeg nema novijih postova je taj što nikao nisam zadovoljna slikama radova koje su uglavnom u nekoj sjeni ili boja nije vjerno prikazana kao što izgleda u stvarnosti.

Danas ću ipak staviti jedan rad,a ostale ću ponovo slikati čim vrijeme to dopusti. Riječ je o ogrlici koja je napravljena od amethista ,perlica u obliku cvjeća i ruža a kopča je također u obliku cvijeta.



Također hvala svima što su mislili na mene te mi dodjeli ovu preslatku nagradu

                Moja prva nagrada u ovoj godini ali i nakon dužeg vremena. Trebala bi napisat 11 stvari o sebi,ali takve postove već imam pa ih mozete pročitati ovde.

Nagradu dodjeljujem svim blogericama jer nagradu svi jednako zaslužujemo. Hvala vam svima od srca!

Do sljedećeg posta

LP,Tina                        

Follow on Bloglovin

                                                       

Broj komentara: 30:

  1. Hi Tina, WOW your creation is gorgeous. I love the heart with the gorgeous stones.
    You are so talented.
    Thank you for stopping by the dress form ball.
    Hugs, Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi Celeste! I'm so happy every time when you came visit me. Your comment means so much to me.

      Izbriši
  2. Superbe collier ! Et bravo pour le prix !
    Bonne semaine !
    Merci pour la visite.
    Anna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Anna for stop by and leave a comment

      Izbriši
  3. Ogrlica je jako lepa. Zanimljivo mi je to kamenje, a moja ćerka a skuplja, pravi kolekciju ali je u većim komadima i nije pogodno za izradu nakita.
    Ne mari za slike. I moje su, u poslednje vreme, očajne, jer mi foto aparat otkazuje, tako da ne smeta iako su malo lošije. Opušteno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. napokon je danas bio ljepi dan ali sam slikavala kozmetiku za drugi blog,inaće me čeka popravni da radove slikam kako treba

      Izbriši
  4. nice ogrlica. I čestitam na nagradici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke na nagradici!
    Ogrlica je stvarno posebno lijepa:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Un trabajo bellisimo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina,
    This is so pretty. I love hearts too. The little hat on baby is so sweet. Have a happy week.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se kombinacija boja.Jako je lijepa ogrlica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim vidjeti ametist i srebro zajedno.. Lijepa, vintage stila kopča i cijela kombinacija! Samo ti nastavi s izradom i nemoj se zamarati za fotke! Pozzzzz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. amethist mi je jako drag za radit zbog bezbroj mogućnosti i kao sto si rekla lijepo se uklaa sa srebrenim elementima. drago mi je da ti se sviđa

      Izbriši
  10. Predivna ogrlica! Kombinacija kamenčića i boja je mrak!P.S. Čestitke na nagrdici! Pusa

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment