srijeda, 22. prosinca 2010.

i ovo je radila moja sestra :))

Ovaj mali stolni aranžman je radila moja sestra ali uz maminu pomoć. Sestra ga je odnjela u svoj razred a nastavnica se iznenadila. Sami su ga slikali,jer sam ja spavala :)) pa slika i nije najbolja. Nadam se da vam se Barbarin aranžman sviđa.







Ima još radova,imam još o mnogočemu pisati.....

Do sljedećeg posta,
Voli vas vaša Tina

Broj komentara: 8:

  1. Pa kako nam se ne bi sviđao, bravu za Barbaru i njenu kreativnost u izradi aranžmana!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno draga Tina!
    Želim ti sretan Božić i Novu godinu od srca!
    P.S.Uključi se u nagradnu igru.

    OdgovoriIzbriši
  3. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    gracias por tu saludo!!
    FELIZ NAVIDAD!!
    abrazos
    c@

    OdgovoriIzbriši
  4. Prave ste mi umjetnice, i vama drage moje i vašim roditlejima iskrene čestitke. Eto mene opet. Loredana, tvoja komiška.

    OdgovoriIzbriši
  5. Blagoslovljen Božić i sretnu Novu godinu tebi i tvojoj obitelji želi Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Merry Christmas, with many many wishes for health and happiness! Kisses from Greece!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment