nedjelja, 14. kolovoza 2011.

Ljetni kompleti

Malo perlica,ametista,čavlića,metalinih elemenata i ljetni kompleti su tu!


                                                   
                                                   
 
Lagano,ljetno,veselo.... sviđa vam se?   Do sljedećeg posta lijep pozdrav,Tina
                                       

Broj komentara: 15:

  1. Baš su onakve kak si ih opisala:" Lagano, ljetno, veselo...." Like :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si ti to nanizala i posložila...moj favorit su prve naušnice, nekako mi se baš sviđa najdonji detalj na njima :)))
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Lagano, ljetno i veselo, i ja bih dodala, jako lijepo i zanimljivo:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Narukvica - favorit :)
    Divno je
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. ove sa sidrom su mi super, lijepi su ti kompleti... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične su, a ove u sredini sa sidrom si najjjj. Pravo ljetne!!! Lijep pozdrav :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. O da,samo da ljeto još potraje.Narukvica je prava!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrane, prve su moj favorit, i narukvica naravno je mrak

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mi se, posebno boja, oblici:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. naušnice sidro izgledaju preeeedobro :) :)

    OdgovoriIzbriši
  11. So pretty! Thanks for leaving such sweet comments.
    Hugz, Z

    OdgovoriIzbriši
  12. Que delicados y bonitos se ven :)
    ten buen dia
    Mesh

    OdgovoriIzbriši
  13. These are lovely! Enjoy the fabulous day, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi Tina, You are an incredible talent. I love all your jewelry creations. So pretty.
    Thank you for stopping by and your kind comment.
    Good Luck in my giveaway.
    XO Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment