nedjelja, 28. kolovoza 2011.

moj prvi etuii

Evo ga,tu je,moj prvi dekupažirani etuii! Napravljen je prije 2-3 tjedna u kasno noćnim satima uz samo svjetlo od televizora! Dakle,gotovo u samom mraku!

Muku mučim sa sitnim motivima,većinom imam motive koje ako ih iskidam gube svaki svoj smisao te su predviđene za tacne,kutijice i sl.,predmete.


                                         
                   


Koliko inaće plačate etuii? Ja sam ovog platila 8kn,a prije 6 dana u jednom china shopu nešto uži od ovog i bez ove kopče u sredini po 15!

Na Medeninom  blogu je u tijeku veliki giveaway povodom 100.sljedbenika a ja si priželjkujem ovu nagradu:

                                     

Svi prsti na rukama i nogama čvrsto stisnuti a podršku mi daje i moja mala ptičica koja je 25.8.prošle godine došla u naš u dom

                                       



Sad bi vam moj Đođo rekao da on nije ptičica nego "pičica" -da on govori nekoliko riječi!

Kako podnosite ove vrućine? Kod nas se klima ne gasi nikako,hladi od 16-22 stupnja na najjače puhanje koje klima može postavit.

U pripremi za sljedeće postove su kutijice i moji prvi broševi.

LP,Tina

                                                            

Broj komentara: 17:

  1. Imaš dobar vid nema što...i ja sam ga imala do pred prije par mjeseci i isto tako radila po svakakvim rasvjetama, kao ne treba mi i eto sad ima naočale....zato čuvaj vid dok ga imaš! Etui je jako lijep, a tvoj novi član obitelji je baš fora :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve pohvale za etui!!!!!
    Pozdrav tebi i papigaju :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Etui ti je prelep.
    I ja sam kod Kineza kupila dva, ali mi se teško nakaniti da radim, a koštali su tačno 1 evro, lakše tako, ja se ne razumem u kune, pretpostavljam ni ti u dinare, ali se razumemo u lepotu i prijateljstvo.
    Veoma mi se dopadaju svi tvoji radovi, a rad uz tako malo svetlosti je pravi podvig, sve je precizno i pedantno.
    Bravo draga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Etui ti je prelijep, ovaj sitniji motiv makova je kao stvoren za etui:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. predivno izgleda tvoj prvi, nadam se ne i posljednji, etui. Tvoj Đođo je presladak, a vruće nam i nije više toliko. Iskreno, ja sam jedna od rijetkih kojoj ekstremne vrućine jako pašu...Tada sam najkreativnija. Pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma bravo Tina, etui ti je prekrasan!
    A papigica je preslatka i baš volim tigrice u ovoj boji, nekako si mi najljepše:)

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  7. prvi pa odličan!!!....a to što si izabrala makove ti je kod mene samo još dodatni plus:))...
    ne znam koliko su sada etui jer imam jednu pristojnu zalihu i trenutno baš dovršavam dva:)))......jedino što izbjegavam te s kopčom jer mi je nepraktična i za raditi a i poslije za korištenje:)))...

    OdgovoriIzbriši
  8. joj kak ti lijep etui. imala sam kao mala set kozmetičkih torbica koje sam dobila u puli, i baš je imao tako neki uzorak. volim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Un trabajo muy bonito.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve pohvale za ovako sladak etui!! Uzorak je odličan, baš mi se sviđa:))
    I da, slatka papigica-pričalica:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Znam da se nećeš ljutiti na mene ako prvo iskomentiram ovo preslatko pernato stvorenje na kraju! Oprosti, ne mogu si pomoći, luda sam za životinjicama i tvoja "pičica" me silno razveselila i šaljem najveću pusiku za pernato biće drago malo slatko!
    Etui ti je odličan! Nemam pojma za cijene, još niti jedan nije došao u moje ruke, ali možda je vrijeme za jedan neki mačkasti :-)))
    Da mi je samo znati kako si to uspjela samo uz televizor! Pa ti mora da si sova, ha, ha! jedna riječ mi je zaiskrila pred očima, broševi! jedva čekam fotke brošeka, ja sam brošek fan :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. super je ispao, sav je nekako prpošan, živahan, nice... :)

    OdgovoriIzbriši
  13. How lovely! This is gorgeous! Have a wonderful day, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful blog with so different and interesting things... your jewelry are amazing...
    Have a nice weekend
    Anna

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment