nedjelja, 4. rujna 2011.

mala cvijetna kutijica

Početkom tjedna našla sam se sa Ljiljanom sa bloga LivesArt i za Ljiljanu sam napravila ovu kutijicu


                                         

  Uz kutijicu su išle i salvete sa morskim i cvijetnim motivima.

Ovo je papirnata maramamica,motiv je prekrasan al koliko je osjetljiva za radit to nisam znala do samog početka rada. Prvi i zadnji put da ovako nesto radim a ovu salvetu sam stavila u onu kategoriju : Gledaj,al ne diraj!      

Dva sata je prošlo nenormalno brzo,nismo ni kavicu zavšile ni rekle sve do kraja a već je bilo 20h. I svaka je krenula svojoj kući.

Zahvaljujem svima koji me redovno posjećuju i komentiraju,hvala svima na prekrasnim komentarima za broševe,toliko ste me motivirali da sam ih nastavila još radit,eto još samo da kupim kopče i spremne su za objavljivanje.

Do sljedećeg tipkanja
LP,Tina                          

Broj komentara: 13:

  1. imam nekoliko tih papirnatih maramica, ovim prekrasnim radom me mamiiš da ih odmah isprobam, ali tvoj doživljaj sa njima nije bio previše pozitivan, a ja muku imam i sa salvetama, sad kad bolje razmislim - možda i meni odu maramice u kategoriju; gledaj, al ne diraj :) :) heheh

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka je! Tako osvježavajućih boja! Ne bih se nikad usudila kombinirati s ovakvom zelenom bojom, ali skrušeno priznajem da bih bila u krivu jer izgleda odlično! Druženje daje posebnu vrstu kreativne energije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tina, još jednom hvala na poklonu, kutijica je prekrasna,kombinacija ružica i zelene boje "u živo" još efektnije izgleda, a moji omiljeni morski motivi na salvetama čekaju na nove kreacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna je, sviđa mi se boja koju si odabrala!
    Bravo Tina, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kutijica je prekrasna, i sviđaju mi se boje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Koje boje! Sigurno si ju iznenadila ovom krasnom kutijicom!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš ti je slatka:)))) Prava proljetna!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatka kutijica. .iskreno ne volim previše zelenu boju, ali priznajem da ova kombinacija izgleda predobro.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kutijica je prelepa!
    To što je papirna maramica teška za rad je razlog više da se ponosiš rezultatom!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kutijica je preslatka. Znam da si se namučila ali je preeeeslatka. A za kavicu, ma šta da ti kažem, sve blogerske kavice brzo završe. Ja osobno bi mogla sjediti satima i gnjaviti ljude, za koje imam potrebu da ih gnjavim. Pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. baš je cukrena, super napravljeno! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. bok

    Došao sam ovdje i želim dobar tjedan

    Poljubac.

    Nita

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment