nedjelja, 16. rujna 2012.

romantični tanjurić

Početkom ljeta Art shop je slavio svoj 17 rođendan! Bio je to dan pun iznenađenja,prezentacija i besplatnih radionica. Ja sam se odlučila prijavit za jednu radionicu  ali nisam znala što ćemo raditi. Meni dodatni izazov :)

Kad sam došla u Art-a dočekala nas je uvijek vesela i kreativna Kike. Tad nam je izvadila tanjuriće,motivi su bili spremni i mogli smo početi raditi obrnuti decoupage sa krakle lakom. E,to nisam nikad do sada radila,krakle jesam ali nikad nisam bila zadovoljna učinkom jer sam (ne)svjesno radila greške a to sam sad naučila na radionici. Moj izbor su bile ptičice. Prvi motiv koji sam izabrala nije odgovarao tanjuriću pa sam uzela isti ali manji. I tako smo svi počeli vrijedno raditi.... Nakon ljepljena motiva na staklo došlo je bojanje,a moj je motiv bio jedan od zeznutijih zbog sitnih,malih detalja na koje je trebalo pazit a da ne izađu na staklo. Sad nam tu dolazi krakle. Svi znate kako to ide,uvjek u jednom smjeru nanonist i da,kist uvijek mora bit pun krakle laka,dakle ne samo površinski. A zatim opet boja. Ja nisam znala koju da uzmem,zapravo htjela sam jednu laganiju ali tad mi se pukotine nebi vidjele,i eto od jednom ljubičaste. Kako je na kraju ispalo,pogledajte:

  

Što još reći osim da sam se u ovaj tanjurić totalno zaljubila i odlučila ga ostavit sebi! Krasi stolić u dnevnom boravku skupa sa prethodnim tanjurom koji ste vidjeli prije neki dan. Toliko od mene za večeras.

Do sljedećeg puta
LP;Tina
                                             

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasan motiv i lijep rad pa nije ni čudo što ga nikom nedaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne bih ga ni ja nikom dala, jako je lijep :) Bila sam i ja na radionici tog tipa (ali u drugom Art shopu, u robnoj kući Dobri) i jako mi se sviđa kako se lijepe stvari mogu napraviti s tanjurićima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanjuric je bas prekrasan. Moram to nauciti!!! Bila sa, i ja najednoj radionici u art shopu, al sad nikako da stignem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao što jednom rekoh , obožavam crackle i motiv ptica se divno uklopio.Radila sam nešto slično na pločici i sada krasi moj zid.Divno:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Tina!
    Evo protutnjala ja tvojim blogom i moramm ti reći da me baš razveselio.
    Sve je tako slatko i šareno.
    A tanjurić je prekrasan.
    Crackle ti je ispao fantastično.
    Dovoljno da se vidi a opet ne previše da ne "pojede" motiv.
    Palac gore!
    Pozdrav!
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  6. fantastičan tanjurić, pa tko ga ne bi zadržao :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepo izgleda. Vjerujem da je na radionicama jako zabavno, ja još nisam uspjela uskladiti svoje termine pa da i ja osjetim taj "štimung" zajedničkog stvaranja :))

    OdgovoriIzbriši
  8. kako je lijep baš mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment