nedjelja, 2. prosinca 2012.

iz radionice djeda mraza: diaper cake -torta od pelena

Dakle,kako sam naziv već kaže riječ je o torti od pelena koja je napravljena kao poklon mom susjedu koji je po drugi put postao tata malog dječaka.

Ovako izgleda priprema:






52 komada.....

Male vjetrenjaće:
                                      

Torta od 52 pelene:

                                                      
                                                       
                                                        
                                                          
Torta je imala: 8 vjetrenjaća,3 igračke: medo na jastuku,mjesec koji svira(na vrhu) i psića. Od kozmetike: vlažne maramice,kremica i kupka/šampon. Ovo je moja druga torta od pelena. Moju prvu možete pogledati pogledati ovde.

Do sljedećeg tipkanja,LP;Tina
                                                                                                 

Broj komentara: 7:

  1. obožavam torte od pelena, predivne su *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je dobra.
    Dopada mi se celofan pakovanje.
    Ja sam za neke kućne posete tako pakovala u činiju voće i slatkiše.
    Divan povod, i savršen i originalan poklon :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je originalna ova torta, veoma domišljato ) pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Genial ,maravilloso,exquisita presentacion.felicidades.Un beso

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Tina, I remember these pinwheels as a child. How darling your display. Wishing you the best weekend and wonderful holiday season.
    Hugs, Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment