srijeda, 12. prosinca 2012.

iz radionice djeda mraza: medaljon i slika kreativnog nereda

Bok ekipa! Prije par dana napravila sam svoj prvi medaljon za bor. Prije nego sam počela sa radom prvo sam sve dobro očistila od prašine. Zatim sam prije boje medaljon prošla ljepilom kako bi se boja lakše primila. Obojala medalljon i sušila fenom jer sam jakooo nestrpljiva. Zatim sam zaljepila ovaj mali komadić rizinog papira. Na drugu stranu medaljona sam stavila snjeg(kupovni)  i raširila po unutarnjoj strani. Kad se sve osušilo i spojilo izgleda ovako:


Nekad sam sve radila u sobi na 1m prostora od kompjutera na malom drvenom stolcu ili kako kazemo: tamburin. I poslje sam presla u kuhinju radit sve moje kutijice. Rijetko tu radim nakit,on se još uvijek radi na krevetu u sobi gdje su mi sve kutije na dohvatu ruke.


Obično bude mjesta za popit kavu i pojest ručak,ali ovog puta ni sama nisam imala gdje jesti. Tako je to kad nemate svoj prostor. Gdje vi radite svoje rukotvorine,imate li svoj mali kutak ili sve prebacite na kuhinjski stol kao i ja?                                                                         

Broj komentara: 19:

  1. Thank you fro taking the time to visit, I am going to enjoy getting to know you much better.
    Xx
    Happy holidays
    Xx
    Dore

    OdgovoriIzbriši
  2. Medaljon?Misliš na kuglicu za bor?Kuglica je odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije tipična kuglica već vise plosnata i kupila sam ga kao medaljon

      Izbriši
  3. Baš je lijepo, jako mi se sviđa, drugačije je od običnih kuglica :) A moj nered se proteže kroz cijelu kuću, moji doma šize, ali većina stvari je u mojoj sobi i stavila sam jedan plastični stol samo za sve te moje kreativne gluparije :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a meni na stolu: komp,kutijice i sva ostala čudes ai mjesta jednostavno nema

      Izbriši
  4. Hi Tina, Your ornament is beautiful. You do such wonderful work. Love seeing your work table. The artist in action.
    Have a great rest of the week and thank you for stopping by. You are so kind and thank you for all your sweet comments.
    Hugs, Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, super je ova kuglica/medaljon :D
    lol, većina nas kad tad završi na kuhinjskom stolu ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno Tina, ja imam svoj mini-kutak:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na posjeti i komentaru, nije važan nered, već je važno ono što prekrasno iz tog nereda izađe, a to je ovaj put prekrasna kugla. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Un trabajo precioso.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  9. I kod mene je slično, nemam svoj kutak.
    Imam u spavaćoj sobi minijaturan stočić, na koji može stati samo lap top, između kreveta i zida. Tako, sve svoje stvarčiće za kreativni rad držim u garderobnom plakaru, uskraćujući nebogatoj garedrobi mesto, a radim, nekada za stolom u trpezariji, nekada na krevetu, a najbolje je u proleće i jesen, kas su lepi dani, tada mogu na terasi, već kad su letnje vrućine i naravno preko zime, ne mogu.
    Divim se svim kreativcima koji uspevaju raditi u tako skučenim uslovima.

    OdgovoriIzbriši
  10. beautiful ornament!!!!

    http://glamourdrama.blogspot.it/2012/12/giveaway.html OPEN GIVEAWAY! 50€/$ SEPHORA OR ITUNES GIFT CARD

    OdgovoriIzbriši
  11. Kuglica je extra! Tina Sretan Božić tebi i tvojima !
    ps Tvoje pitanje je dobra ideja za neki novi post !?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga. a moje pitanje mozda postane ideja drugima za pisanje postova o radnom prostoru

      Izbriši
  12. Ma, kakav nered! Ovo je zlatno kako je kod mene. Bez brige, opušteno i sve najbolje u 2013.

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment