nedjelja, 28. studenoga 2010.

Adventski vijenci

Jučer smo ja  moja obitelj radili zajedno adventske vijence. Radilo se od popodne pa do ranih jutranjih sati. Ja sam bila glavna zadužena za kupovinu i nabavku materjala. Donosim vam 5 različitih adventskih vijenaca,jedan je za nas a ostali su za prodaju. Tko je zainteresiran može me kontaktirat putem maila koji se nalazi u profilu na blogu.


Prvi u nizu je nas obiteljski Silver elegant


                                          detail

                                
                                               detail

                                            detail
      
Sljedeći je brat radio,u kući ga sestra zove Voyager ali ja sam ga nazvala Modern

                                                           detail

                                             
                                             from the top
                                               detail


Jedan meni posebno drag zbog boje svijeća Bronze


                                                   detail

                                           detail

                                           detail

                                          
                                                          Nakon njega slijedi Tradition


                                              detail

                                        
                   Zadnji iz ove serije je jedan poseban,mami posebno drag mladenački,nazvan Youthful

                             
                                    detail
                                                

                                                      detail
                                         
                                              detail


                                        
              
Toliko za sad od mene u ovom postu. Do sjedećeg posta i sa slikama novih radova

Love,Tina
                               


                                   

21 komentar:

  1. Stvarno ste ih prekrasno napravili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Youthful me oborio... Divni su svaki na svoj način! Imali ste prekrasno druženje! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj posljednji je prekrasan! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow!! Kako lijepo, zajednickim snagama, svi su mi lijepi, bravo za sve:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni izdelki vsi po vrsti, meni najlepši "Youthfull". Topel pozdrav v meni tako ljub Split iz Slovenj Gradca!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, prekrasni su!! Moj favorit je isto ovaj posljednji.. najljepše od svega je, vjerujem, bilo obiteljsko druženje, sve ima veću draž kada se radi u krugu obitelji.. svima skupa jedan veeliki pozdrav, Eda

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni vijenci...i meni je onaj zadnji naj, naj...

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno si ih napravila Tina, bravoo!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuu koliko jih imaš in vsi so čudovito narejeni :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasni su, jako lijepo kad cijela obitelj sudjeljuje u izradi. U mojoj kući sam samo ja ta koja radi, a ostali troše...he he, pozz

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni radovi,
    meni se najviše sviđa upravo Youthful!
    Imali ste lijep obiteljski dan,
    svi bi trebali uzeti to kao primjer i uključiti sve ukućane u izradu
    božičnih ukrasa, zar ne?
    PUSA!!

    OdgovoriIzbriši
  12. So lovely, Tina! Thanks for sharing and have a beautiful day!
    Hugs,
    Coralie

    OdgovoriIzbriši
  13. predivni vjencici,posebno prvi i zadnji,famozni su..pusaaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tina a cual mas hermoso, no sabria elegir.
    Besos y feliz semana

    OdgovoriIzbriši
  15. predivno! svaki je na svoj nacin odlican... :)
    sve pohvale za spretne ruke i dobre ideje :)

    OdgovoriIzbriši
  16. predivni vijenci cak sam i ja se ohrabrila pa za prosli Božić napravila jedan zeleno smedji sa zlatnim detaljima i iznenadila samu sebe kako je to jednostavno za izraditi a bas zabavno i kreativno i super za opustanje... bar meni, moj nije za mjeriti sa tvojima, zbilja su divni svima pokazujem, sve pohvale, i predivno kako cijela obitelj radi... predivno

    OdgovoriIzbriši
  17. Anonimno hvala puno na posjeti. Vijenci su bas zabavni za raditi,bude ideje i kreativnost,svaki je uvjek drugačiji i to mi je super kod vijenaca ali i općenito u kreativnom izrazavanju. slobodno pokazite svoj vijenac,komentari uvjek budu poticaj i daju nam krila da se odvazimo da sljedeci put probamo drugačije,da budemo bolji!

    OdgovoriIzbriši
  18. Wow!!!!Propustila sam ti nekoliko postova( sorry) al zato me sad dočekalo ugodno iznenađenje, razgledavanja tvoji krasnih vijenaca je poseban užitak!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment