četvrtak, 18. studenoga 2010.

Jedan malo zaboravljeni rad

Prije nepuna 3 mjeseca bila sam u Zagrebu. Propustila sam jednu od radionica koju je imala Tea. Tad su mi prodavačice u dućanu rekle da ima jedna u ponedjeljak i pitala me dal ću doć. A ja sam prije svega toga već potvrdila povratnu kartu za nedjelju navečer. I što sad? Ajme da mi je ostat još jedan dan pa doć,ponavljala sam sama sa sobom cili vikend.

Nazovem tetu sa sestričnog mobitela i pitam je dali mogu produžit još jedan dan zbog radionice. I odogovor je bio DA! Skakala sam od radosti i veselja jer je meni ovo bila prva radionica.

Tu sam se prvi put srela sa granitnom bojom! Stavi,pritisni,suši,.....Stavili smo svi crnu granitnu boju koju smo nakon sušena prešli bjelom akrilnom . Svidjelo mi se što sa granitnom bojom dobijem taj efekt kamena koji mi se jako svidio. Tu su još došle Tulip boje u zlatnoj,ciklama i zelenoj pa smo ove vitice,cvjeće,još više isticali sa tulip bojama.

Rad je na kartonskom okviru,ali sam motiv zaljepila naopako! Ouch! Ali nisam bila jedina :D

Jednostavno nisam išla za tim da sam motiv počela ljepit naopako,to sam shvatila kad je sve već bilo gotovo :))

Bilo mi je drago što sam upoznala Teu,i ovim putem pozdravljam sve ljubazne tete koje sam imala prilike upoznat u NB&HA.

Da neduljim više,evo slike:






Broj komentara: 15:

  1. Zbog ovog se stvarno isplatilo ostati jedan dan duže!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ti samo zavidim na provodu...a tek na ovoj slici?Me gusta da morir!!!To su mi jedni od najdražih motiva!

    Od srca ti se zahvaljujem na svim komentarima kojima me obasipaš u ova 24 sata.***:))

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala vam drage na posjeti i komentarima

    @ tatjana hvatam zaostatke,prvo mi je blog bio u kvaru a u međuvremenu se nagomilalo dosta radova koje sam za to vrijeme radila. a tek postova za čitanje na ostalim blogovima :faint: pa brze bolje sve pohvataj i komentiraj dok je još aktuelno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga naša Tinica opet je tu!! Najdraže mi je ovo pročitati: ... nagomilalo se radova koje si radila!! Ovo što si nam pokazala zbilja je prelijepo (ma moram prihvatiti onaj poziv što prije...), sutra popodne otiđi i za mene na besplatnu radionicu u Art Shop (ja radim), mogu zamislit kako si uživala u ZG...

    OdgovoriIzbriši
  5. Very nice work!!!
    Kisses from Buenos Aires,
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  6. Isplatilo se ostati još dan vremena! Super je Tino, samo nastavi, malo je reć da ti ide! Rasturaššššš! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  7. That is gorgeous! Have a beautiful day, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Gle, da nisi ostala bila bi uskraćena za nekoliko sati čistog užitka, druženja i učenja novih tehnika!!! Savršeno si to odradila...i ne, ne gledam uopće da si naopako zalijepila..hehe
    Čitala sam nešto o granitnim bojama, al se nisam odlučila da ih kupim, jer nisam znala što bi trebala s njima raditi, sada znam i vidim da je to odlična stvar! Hvala :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelijepa vintage slika, drago mi je da si uzivala na radionici:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Drago mi je zbog tebe, rad je divan, a zavidim ti što si upoznala Teu, možda i ja krenem jednom put Zagreba....

    OdgovoriIzbriši
  11. Precioso y original trabajo Tina, el resultado le da un aire mu romantico
    besos y feliz fin de semana
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely artwork!
    Hugs from the U.S.
    Have a wonderful day!
    Coralie

    OdgovoriIzbriši
  13. Maravilloso,un detalle importante.Besos

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment