srijeda, 10. studenoga 2010.

Kvar uklonjen,blog siguran!

Drage moje blogerice,čitatelji! Kao što sam naziv ovog posta kaže,kvar je uklonjen a moj blog je siguran! Naime,zadnji put sam pisala 5.11. i meni je na blogu sve funkcioniralo bez problema. A onda sutradan dobijem mail od Ede i kaže Tina nemogu na tvoj blog sa moga,daj vidi što se događa.... Ok,mislim da nije nešto sa tehničke strane što mogu sama rješit.... I tu je počela moja noćna mora,bitka da si vratim blog.

Pisala sam svima koga god sam znala da se imalo razumije u probleme sa stranicama i blogovima,zvala rodicu Sanju,svog servisera kompjutera koja je kao i ja na sve moguće načine pokušala uklonit kvar. Sanjo,ako ovo čitaš ja ti se zahvaljujem i nadam se da nisi zakasnila na seminar! Piši na na pomoći za korisnike blogspota,svugdje al rješenja nigdje. Osjećala sam se kao da mi je netko opalio dobru šamar kad sam vidjela da nemogu ništa,a osjećala sam se tako ljuto,tužno,bespomoćno. Jedino sam imala pristup nadzornoj ploči uredi,prikaži,komenatri tu nisam mogla nista već samo brisat postove,jedino mi je to radilo.

Blog je proradio jučer oko 21h,a nešto prije ponoći sam ga bez problema ukucala u Mozilu i odmah sam ga našla u rezulatima. Ja se zahvaljujem mom dobrom čarobnjaku kojem ću se ja kad-tad odužit za ovu uslugu. :)

Nadam se da vama nisam uzrokovala nikakve štete na blogu i kompjuteru ukoliko ste dolazili kod mene za vrijeme dok je blog bio u crveno zabranjenoj zoni,ja sam vaše blogove mogla vidjeti kao i postove preko nadzorne ploče al me jednostavno bilo strah ostavljati vam komentare dok nisam bila 100% sigurna da je blog ok. Kao što vidite,na blogu više nema dodatnih alata(kalendar,sat.....) tako da će na blogu ostati samo
pojedini alati. Ovo mi je bila škola iz koje sam puno naučila,i neponovilo se više nikad nikome što i meni!

Sad idem nadoknadit propušteno,radova se nagomilalo.....

Do sljedećeg posta,
Love,Tina

Broj komentara: 17:

  1. dobrodošla natrag :) ja sam te bila morala staviti na hide jer mi nije htjelo otvoriti dashboard, ali nisam mprimijetila probleme na kompjuteru. jesi otkrila šta je bio problematičan software, tj kako si ga skupila? iako znam da nitko nije siguran

    OdgovoriIzbriši
  2. virus je pokupljen na kalendaru koji je bio na blogu

    OdgovoriIzbriši
  3. na mom blogu te čeka nagrada....

    OdgovoriIzbriši
  4. Suuper,baš se veselim da je sada sve ok!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čarobnjak ti zahvaljuje što si ga spomenula a i ja:)

    Pusa Tina!

    OdgovoriIzbriši
  6. que bueno que no te perdimos y no importa si no le pones calendarios ni adornos tu blog sigue siendo bello y super agradable de visitar te deseo un bello dia.

    OdgovoriIzbriši
  7. Menos mal que no te perdimos, siempre es un placer visitarte, asi que me alegro que se haya solucionado los problemas.
    Besos grandes Tina

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, draga Tina, i ja sam imala upozorenje da je rizik za moj komp. otvarati tvoj blog, pa zato nisam. I ja sam isto upozoravala koga god sam znala da upozori tebe na taj problem, jer i neke druge blogove koji su bili na tvom blogu, nisam mogla otvoriti jer mi je pisalo da su pokupili taj zloćudni softver s tvog bloga.
    Hvala tvojim računalnim genijima što su ti pomogli i otklonili problem!
    Sada te opet možemo čitati, juuupiii :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa i meni se nešto čudno događalo,mislim da je to bilo za vikend,ali se ne sjećam koji sam blog posjećivala,a poslije toga mi je pokazivalo grešku kod gadget-a komentari( na ploči ).Nestali,pa sam morala skinuti novi(prije bio last comment,sad je recent commet).Sad funkcionira!
    Meni ovo baš cool,sad čak kupimo i virtualnu virozu!:))

    OdgovoriIzbriši
  10. drago mi je da je opet sve u redu s blogom..i da se ne ponovi,zelim ti..pusaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ti mali vragovi se zakaće na takve stranice,neznajući da sa alatom pokupimo i virus. zato sam ja većinu toga magla sa bloga,malo je neobično al bar sad "diše"

    zato nije blokao odmah,nego sad nakon 9 mjeseci stvaranja? onda bi otprilike znala tj.pogađala odakle/šta/kako a kad se sjetim da mi je skoro cijeli propao i da je mogao otić u nepovrat :((( neponovilo se nikome!

    OdgovoriIzbriši
  12. Računalni geniji zahvaljuju!

    OdgovoriIzbriši
  13. Drago mi je da si riješila problem budući da opće nisam mogla pristupiti tvom blogu :(( Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  14. Siento mucho tus problemas,pero ye se soluciono todo,ahora a ponerte al dia y a disfrutar.
    Besitos

    OdgovoriIzbriši
  15. ja zato nisam mogla doci do tvog bloga... kliknem i krene da se ucitava program koji je BILA SAM sigurna virus... Nekako sam uspela da ugasim stranicu, ali sam se zaista uplasila za racunar :) (hahaha, bez njega ne mogu da zivim)... zato i nisam dolazila sve do danas kod tebe. kada sam videla novi komentar... trebalo mi je par dana da se usudim da dodjem... :) heheheh

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment