petak, 24. kolovoza 2012.

Betty Boop

Sjećate li se Betty Boop? Ja se crtića i nesjećam puno,imala sam pernicu sa njenim likom još u osnovnoj školi ali kad sam vidjela privjeske za nakit sa njenim likom bilo ih je nemoguće ne uzet.





Narukvica je napravljena od staklenih crno-crvenih perlica,šešira i privjeska Betty Boop.

Do you remember Betty Boop cartoon? I don't,but i was have pencil-box with her caracter. When i was see pedant for jewelry it was imposible not buy it. bracelet is made of glass black-red bead,hats,and pendant Betty Boop.

Preključer sam dobila dvije iste nagrade jednu od Renate i drugu od našeg dobrog duha . Cure zahvaljujem na nagradama. Nagradu bih trebala prosljediti na 5 blogova koji imaju manje od 200 sljedbenika ali ja je prosljeđujem svim kreativkama i kreativcima jer smatram da je svi podjednako zaslužujemo.




Do sljedećeg veselog posta

LP;Tina                                    

Broj komentara: 10:

  1. jako je lijepa. čestitke na nagradi

    OdgovoriIzbriši
  2. Skroz sam zaboravila na Betty...ali ova tvoja narukvica s njenim privjeskom me vratila u prošlost kad sam bila mala i moram priznati da mi se baš sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala renata,podsjeća i mene na djetinjstvo ali vise kao lik sa pernica i crtića kojeg se slabo sjećam...

      Izbriši
  3. Jako je slatka narukvica! Iako se Betty ne sjećam,znam da sam imala torbu za plažu s njenim likom. Ali ova tvoja narukvica je preslatka, sva zvrckava i... onako, kako bi ja to rekla, baš za curetka :-)))
    Pusa iz Zagreba :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj betty <3
    čestitam na nagradi :-D

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment