subota, 4. kolovoza 2012.

Summer bracelet

Kao što i sam naziv posta govori,riječ je o ljetnoj zveckavoj narukvici.



Narukvica je napravljena od staklenih i metalnih perlica u zelenoj,plavoj.plavoj-rozo boji.

I jedna važna vijest! Od danas sam ponovo sa vama,kompjuter je popravljen nakon 4 mjeseca! Otišlo je napajanje i disk je oštećen pa moram kupit interni (vanjski)na koji ću pohranjivat podatke jer je upitno koliko ce dugo još sa oštećenjima radit,moze dugo ili jako malo ali za sada radi!!!!!!!!!!!!!

A mene čekaju debeli zaostaci za čitanje i komentiranje!

Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Hvala Ivana,i meni su isto jedne od dražih,pogotovo sto mi pristaju mom baby zglobu

      Izbriši
  2. Dobro si izdržala tako dugo bez kompjutora!Dobrodošla natrag, a tvom kompjutoru želim dug život :-)) Narukvica je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Boje vode-pravi odabir za ljetnu zveckalicu! Volim.;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Narukvica je preslatka.

    Vidila sam ( itekako )se da si se vratila pa ti želim dobroponovodošla!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment