srijeda, 8. kolovoza 2012.

ljetna priča

Danas vam prestavljma još jednu u nizu ljetnih zveckavih narukvica.






Vesela i ljetna,podesiva za svaku ruku,odlično ide na sve ljetne kombinacije. Narukvica je napravljena od plastičnih i metalnih perlica u obliku zvijeda,morskog konjica,školjke,te ostalih perlica. Prije nego se odjavim imam jedno pitanje: Dali vam se ikad dogodilo da nevidite blogove na praćenju na nazdornoj ploći? Meni su svi nestali sa popisa,nevidim ni jedan i nije prvi put da se ovako nesto događa....

Do sljedeće ljetne priče,pozdrav sa +38C iz Splita

Broj komentara: 10:

  1. Nisam ljubitelj zveckavog,ali ova je baš lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni taj popis blogova i novih postova varira... nekad mi se pojave svi, nekad pola njih, a nekad niti jedan... ali onda dođem malo kasnije i bude sve ok... ugl. navikla sam na čudno ponašanje bloggera već odavno :) I narukvica je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam zveckave narukvice ,pogotovo u morskom štihu. Preslatka je! A što se tiče bloga to mi se nije nikada dogodilo. Pozz!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa narukvica!
    Što se tiče blogova, meni se jednom desilo da nisam imala niti jednog na popisu, napravila sam odjavu s bloga i ponovo se logirala i bilo je sve ok.

    OdgovoriIzbriši
  5. slatka je :-D
    ovakvih problema baš nemam, ali znaju mi se pročitani postovi vraćat kao nepročitani, pa ne mogu komentirat, pa ne mogu bit sljedbenik... ma bloger je odavno prolupa :-p
    eh da, to mi se puno češće desi na chromu nego na firefoxu, pa se stalno vrtim amo-tamo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo je lepa narukvica, Tina!
    Zanima me kako bušiš školjkice?
    U vezi malog pauna...čast izuzecima, ali ja sam već javno pisala da su devojke iz Hrvatske generalno mnogo raspoloženije za saradnju, pomoć, savet.
    Pauna sam dobila u gomili otpadaka od kreativke, poznanice iz Beograda, uz priču: Imam za tebe puno salveta, dobila sam gomilu otpadaka, satima sam se zabavljala da nađem šta je upotrebljivo, pa se tu našao i ovaj mali paun, bez kljuna, kljun sam dodala od druge salvete.
    Zahvalna sam za sve što dobijem, verujem da je bilo od srca :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam svima na posjeti i komentarima. Popis blogova se kasnije pojavio ali to nije prvi put da tako nestane. Snježana,školjke ne bušim već sve imaju rupicu,takve su napravljene :)

    OdgovoriIzbriši
  8. :) vidim, samo narukvice sada kod tebe :)
    ova mi se takodje dopada :)

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment