subota, 18. kolovoza 2012.

bunny&butterfly

Neznam što mi se događa zadnja 2 dana,ovde umjesto nakita stavim post o regeneratoru umjesto nakita,zatim  da izbrišem skicu, izbrisem post,gledam svoj nakit pa postove i onda shvatim da ipak nisam sve stavila na blog i fejs. Izgleda da sam zauvjek dobila novi predlozak bloggera na kojem se uopće ne snalazim,nekad je bilo opcija sakrivanja posta a sad toga nema a niti blogove mogu rasporedit koji mi idu na koje blogove  po praćenju,no sve imam na nadzornoj tako da.....

I dok ja bezuspješno pokušavam shvatit kako funkcionira novi blogger,danas vam predstavljam novu,prekrasnu,veselju i ljetnu narukvicu namjenjenu djeci ili svima onima koja su djeca u duši :))





Narukvica ima privjeske na zečiće i leptire te šarene staklene perlice.

Do sljedećeg šarenog posta,
LP;Tina

Broj komentara: 17:

  1. Hi Tina,
    Lovely bracelete. It remember me "Alice In The Wonderland".
    Enjoy the weekend.
    xoxo

    Gosto disto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi Betty! I'm gald you like it bracelet,now you gave me idea for bracelet :))

      Izbriši
  2. vidila sam post i o regeneratoru ;-)
    iako ga sad nema... probaj se vratit na stari predložak, on ti je ispod onog kotačića ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you so very much Tina for Gracing your beauty over at my site place I create.

    You inspire beauty all around you.
    xx
    Dore

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se ova zgođušna vesela narukvica, a i sama volim nositi takve pomalo otkačene stvari...valjda se takvim dodacima želim vratiti u neke ljepše mlađe dane :)))
    Što se tiče novog blog sučelja, vjerujem da ćeš s vremenom pohvatiti sve konce!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lipo je bit dite u duši čak i kad smo odrasli,a sa novim sučeljem nikako na zelenu granu pa sam vratila staro

      Izbriši
  5. Ove tvoje zveckalice stvarno bude radost i sreću!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm! A ja sam sigurna da sam ostavila komentar, a sad ga nema???
    Svejedno, narukvica ti je preslatka. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neznam sta se događa sa bloggerom,pregledala sam postu u otpadu ali komentara od ranije nema :(

      Izbriši
  7. Slatka narukvica, a na mom blogu te čeka i slatka nagradica!:)

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment