nedjelja, 12. kolovoza 2012.

zveckalica bez naziva

Eto,i to se dogodi,da mi jednostavno ponestane ideja za radove,što kod mene nije običaj.
Narukvica je od akrilnih i staklenih perlica te neodoljivih zvončića zbog kojih će narukvica šuškati još više!

Nemogu se nikako naviknuti na novi predložak blogera i jako mi nedostaje stari. Sad više neznam kako mogu namještat veličine i raspored slika :((

I večeras odem na svoj drugi blog kojeg imate u mom profilu i neugodno se iznenadim kad vidim da sam ostala bez predloška koji sam preuzela sa cutes blog on the block i sad imam neku bezveznu boju na blogu.

Jeli se ovo već nekome događalo?
Do sljedećeg tipkanja

LP;Tina

Broj komentara: 6:

  1. Zveckalica bez naziva izgleda odlično. A na nove pozadine se treba priviknuti ili ih urediti tako da ne odskaču... pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. super ti je zveckalica, tko kaže da mora imat ime ;-D
    još uvijek se možeš prebaciti na staro sučelje bloggera, i meni je jednostavnije i lakše za baratanje nego novo... a možda je to samo stvar navike ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao i do sada sve pohvale za tvoje "bračolete", stvarno su ti prekrasni i maštoviti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Tina,
    Beautiful bracelet!!!
    Enjoy the day!
    xoxo

    Gosto disto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Tina, Oh this is simply gorgeous. You are so talented. I love the colors and saw a lot of this combination on vacation in Santa Fe. Just beautiful. Thank you for stopping by and your kind comment. Always so nice to see you.

    XO Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment