nedjelja, 26. rujna 2010.

Happy 101 blog award

Danas sam došla na svoj blog,čitam komentare i vidim da sam dobila još jednu nagradu od drage i simpatične lilly od koje sam i prošli put dobila sunshine blog award! Draga Lilly ja se od srca zahvaljujem na nagradi i hvala ti što misliš na mene!






Pravila igre su sljedeća:



1. Napisat post o nagradi,napisat ime osobe od koje ste dobili nagradu i stavit link koji vodi na taj blog.

2.Napisati 10 stvari koje vas čine sretnima

3. Prosljediti nagradu na sljedećih 10 blogova i obavjestiti dobitnike     komentarom na njihovom blogu.

     Da krenem redom....

10 stvari koji me čine sretnom:

1. Kad mi mama laže zlato moje... kad me izgrli i izljubi ko malo djete...

2. Uživanje u biljnim čajevima ili kapučinu dok čitam vaše blogove

3.Kad se ušuškam u krevet i kad gledam dobar film

4.Kad na svom blogu vidim vaše komentare koji me jako usrećuju

5. Volim kad sam uključena u razne igre,prosljeđivanje blog nagrada ....

6.Sudjelovanje na swapovima,nadam se da ću sudjelovat i u blog swapu jednog dana....

7. Kad mi sestra putem od škole do kuće ubere cvjeća i kaže da je to samo za mene

8. Kad mi dođe paketić iznenađenja,ili kad si naručim malo materjala za radit....

9.Sve sta napravim volim podjelit to sa vama

10. Volim vas blogerice koje me svakodnevno pratite,čitate i ostavljate komentare koji su mi veliki poticaj za dalje.

Blogovi kojima prosljđujem nagradu su:

Biljana
Decor mamma
Izzy
Lindolina
Mag Design
Mare
Kaća
Zondra
Lady A
Maria

Uhhh,nije bilo lako odabrat 10 blogova,svi ste vi jako krasni i vasi radovi su vrijedni divljenja i pohvala,al jedva sam izabrala 10 blogova...

Drage moje kreativke,molim vas da happy nagradu prosljedite dalje!

Uživajte u nagradi!

Love,Tina xoxo

Broj komentara: 6:

thank you for stop by and leave a comment