petak, 3. rujna 2010.

Svijeće.Candle.Velas

Jučer popodne i večer sam provela radeći moje prve mirisne svijeće. Koristila sam eterično ulje mandarine,naranče,eukaliptusa,cvjetove lavande,kamilice,komorača i kima.

Yesterday afternoon i was making my first candle. I was use essential oil of:mandarine,orange and eucalyptus and caraway seeds,chamomile flower,fennel fruit,and lavader flower.


There are the photos:
                                           mandarine and orange oil with camomile flowers and on right side eucalyptus oil
                                              and lavander flower
                                                 mix
                                         
                                            last three are with orange oil and fennel fruit.

                            

Broj komentara: 12:

  1. Bravoo, vidim da si bila inspirirana mojim uradcima:))
    Sad ćeš moći uživati na terasi uz svoje lijepe svijeće.
    Ugodan vikend.
    Pusa Tina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasnooooo! Bravo Tina! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da Sandra,inspiraciju sam našla na vašem blogu pa sam se odlučila za prvi out napravit par svijeća. Spremam još nešto,al o tome nešto kasnije.

    Izzy draga,hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno zanimljiva i dekorativna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svijeće su predivne!! Svrati malo na moj blog, imam jednu malu pozivnicu za tebe, ako stigneš bilo bi mi stvarno drago da se priključiš...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Tina, the scent release must be exquisite. The presentation is divine.
    Kisses and beautiful week.
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  7. drage moje hvala vam na posjeti i komentarima,drago mi je da vam se svijeće sviđaju,bit će ih još (:

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalne su svećice i školjkice!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala nena,drago mi je da vam se sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hola!
    muy lindos!! very nice!!
    gracias por visitarme
    cariños desde Chile
    c@

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment