četvrtak, 30. rujna 2010.

Ljubičice.Violet

Jedan prošlogodišnji rad na podlozi za sliku 13x18. Meni jedan od dragih motiva-ljubičica. Samo jedna ovakva salveta koju sam dugo čuvala dok joj nisam našla namjenu. Salvetu sam cijelu iskoristila tako sam krajeve salvete iskoristila za ukovirit rad.

Nadam se da će vam se svidjeti!

Love,Tina


Broj komentara: 11:

  1. Super si to napravila Tina!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo mi se jaaaaaako svidja!lajkam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvjerila sam se da ljubičice uvijek prekrasno ispadnu.Tako je i s tvojom slikom.Jako uredno i lijepo si to napravila.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam puno na posjeti i komentarima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa naravno da će nam se svidjeti, a kome se ne bi...i ja imam takvu salvetu i mogu reć da mi se stvarno sviđa kako si rasporedila detalje...super!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. drago mi je da vam se moje ljubičice sviđaju. hvala vam na posketi i komentarima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bella, Tina.
    Hermoso y feliz fin de semana

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si ovo napravila!! Super salvetica i super sličica!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasnu sliku si napravila, bravo Tina:))
    Ovaj motiv ljubicica prvi put vidim, jako su lijepe. Pusa

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment