četvrtak, 23. rujna 2010.

One more sunshine award!

Dobila sam još jednu sunčanu nagradu! jeeee,jupiiiii! Ovog puta nagradu sam dobila od drage blogerice Marie čiji je blog prekrasan,a njeni radovi u decoupagu su savršeni! Meni jedan od naj naj stranih blogova kojeg svakako vrijedi posjetit!


Pravila igre su sljedeća:
-Napisati post o nagradi i staviti link od osobe od koje ste dobili nagradu
-Prosljediti nagradu na 12 blogova i obavjestiti ih na komentarom na njihovom blogu.
-Neka i na ostalim blogovima zasja sunce!

Blogovi kojima prosljeđujem nagradu:

Kreativan nered
Magdesign
Cleo
Loredana
 Zondra
Lady A
Branka
Olga
Tita
Skrabnica
Coralie
Carolina

My dear enjoy,and fowarding this award!

Love,Tina

Broj komentara: 11:

  1. hvala draga Tina, nagradu spremam u blog award post.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tina...prvo moja čestitka za tvoju zasluženu nagradu a drugo veliko hvala što istu dodjeljuješ mojoj malenkosti...
    Pusa velika

    OdgovoriIzbriši
  3. Tina, felicidades por ese premio, muy merecido
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. drage moje kreativke! jako mi je drago što sam vam dodjelila nagradu. ovo je nagrada koju sam dugo priželjkivala a sad sam je napokon dobila i to dva puta!

    Coralie,Lola,thank you for reading me and leave a comment on my blog i'm so happy!

    Love,Tina

    OdgovoriIzbriši
  5. Felicidades por el premio y lo recojo para mi blog ye lo agradezco amiga.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you for stopping by and leaving such a nice comment!
    Hugs,
    Jil

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Tino od srca, znaš da nisam ovih dana čista sa internetom, pa nisam ranije mogla preuzeti nagradicu! Baš si mi unijela sunce u ovaj dan, pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tina hvala na nagradi. .uljepšala si mi dan. .pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Tina za nagradu! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Tina, na mojem blogu te čeka još jedna nagradica! Uživaj! :) Pusa!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment