subota, 11. rujna 2010.

Jesenski swap na CIF-u!

Drage moje forumske  blogerice, kreativke! Otvoren je novi jesenski swap na CIF-u

Rok za prijavu je do 20.9. a rok za razmjenu do 31.10.

Nadam se da ćete se odazvat u što većem broju i da ćemo se svi ljepo zabaviti!

Vaša Tina

Broj komentara: 11:

  1. Hvala Tina što si nas izvijestila o jesenskom swapu na CIF-u! Hvala na tvojim komentarima na mom blogu i molim te budimo na "ti"...hvala...
    pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na lijepim komentarima na blogu draga Tina!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. sanja,zondra,drage moje hvala vam na posjeti!

    @sanja,malo teže mi je bit na "ti",jer su me uvjek učili kako sa starijima moram bit na "vi" prvo zbog poštivanja i godina.

    a ja kad nemogu s nekim bit na ti,onda odmilja svakog zovem "teta". tako imam pun mobitel "teta" ((:

    jel mozemo na teta sanja?

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank-you
    Beautiful blogger :)
    xx
    Dore

    OdgovoriIzbriši
  5. Hy Dore,thank you for visit and leave a comment

    OdgovoriIzbriši
  6. Pokušala sam se registrirati na Cvjetni forum, ali nisam uspjela. Htjela bih sudjelovati u tom swapu, a ne mogu bez toga. Što trebam napraviti?

    OdgovoriIzbriši
  7. probajte ponovo. ja znam kad se nemogu registrirati da mi obično prekratka lozinka ili je korisničko ime zauzeto.

    kontaktirajte me na mail pa ću tamo detaljnije sve objasnit

    OdgovoriIzbriši
  8. ček,ček.....a samnom si na TI.....jel to znači da me ne poštuješ:)))))))))...
    draga moja djevojčice ja se kao i obično zezam,takva sam:))))....i da mi nikad,baš nikad nisi rekla TETA:))))....
    za swap sam se uredno prijavila.....no,to si već vidjela:))))....hehe pod brojem 7.......
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  9. yes sir!(sad mi ovde fali onaj smajlić vojni)šalim se sad i ja! mare,želja će se postivat! ((:

    OdgovoriIzbriši
  10. evo ti pusa za pokretanje swapa :x)....

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment