srijeda, 22. rujna 2010.

Sunshine award

Jutros je na mom blogu svanulo sunce! Dobila sam blog nagradu od drage i simpatične blogerce lilly koja me obradovala dodjelivši mi nagradu! Posjetite lilyn blog,na njemu ćete pronaći prekrasne slike,recepte,misao dana,svega ljepoga....


Pravila igre su sljedeća:
-Napisati post o nagradi i staviti link od osobe od koje ste dobili nagradu
-Prosljediti nagradu na 12 blogova i obavjestiti ih na komentarom na njihovom blogu.

Neka sunce zasja i na ostalim blogovima!

Biljana
Clloeart
Cvjetna vila
Decor Mamma
Kao igra
Sanja
Lindolina
Mare
Nena
Kaća
Pantagana
Jasminka

Uživajte u nagradi i prosljedite je dalje!

Love,Tina

Broj komentara: 9:

  1. hvala na sunčanoj nagradi....pusa:))...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tina što si mene odabrala. Uradiću to, samo večeras nemam dovoljno vremena:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Dear Tina! I can see that you have already receive this award, but I would like to offer it to you too, so please visit my blog! Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  4. Drga Tina, puno ti hvala na sunčanoj nagradi!!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je sto sam vas obradovala nagradom :))

    Maria,thank you for visit me and thank you for one more sunshine award! Thank you!

    Kiss,Tina

    OdgovoriIzbriši
  6. draga tina,hvala ti na prekrasnoj nagradi,jako si me obradovala,pusu ti saljem!!!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment